
Klantnaam
Royal Canin
Project
2015
Locatie
Amsterdam
Platform/Techniek
Omnitapps, maatwerk software
Partners
Prestop
Royal Canin
Cat & Dog Experience
Voor deze ultieme experience werden touchscreens ingezet en een te lopen route in de winkel aangegeven zodat men kennis kon maken met het merk Royal Canin. Deze experience was gedurende een maand in de pop up store te beleven op de Kalverstraat in Amsterdam.
Omnivision leverde voor alle door Prestop geleverde touchscreens de software. Voor jong en oud was er een mogelijkheid om spellen te spelen, informatie op te doen over Royal Canin en ook advies te krijgen over welke hond of welke kat bij je past. Informatie over de honden en katten brokken, een voedingsadvieswijzer met bestelmogelijkheid, alles om de klant een merkbeleving te geven. Met grote touchscreen kiosks, touchtafel en bestelzuilen was Royal Canin in 2015, bezig met omnichannel en beleving op de winkelvloer, haar tijd vooruit. Met een ludiek hondenontbijt waarbij de honden de juiste Royal Canin brokken kregen werd de experience begonnen en leverde veel publiciteit op.




De touchtafel met daarop Welke hond past bij jou? Interactieve software die ervoor zort dat iedereen zich ervan bewust is dat je niet alleen op uiterlijk een hond kiest.
Screenshots



